Stránky obsahují obsah pro dospělé. Jste starší 18 let?

ANO   NE
info@ganjafarmer.cz
Pondělí - Pátek / 10:00 - 16:00

Stanovy


Pravidla nákupu

1. Abyste mohli provést nákup na našich stránkách, musíte být starší 18 let.

2. Pokud si objednáváte semena konopí, musíte je použít v souladu s platným místním zákonem.

3. Všechny informace na našich stránkách jsou pouze informativního charakteru.

4. Nepodporujeme pěstování marihuany.

5. Ganjafarmer.co nenese žádnou odpovědnost, pokud jsou semena použita nelegálně třetími osobami.

6. Osobní údaje jsou používány pouze k dokončení objednávky. Nejsou uchovávány ani předávány nikomu dalšímu.

7. Objednávka bude odeslána pouze poté, co obdržíme potvrzení nebo platbu (v závislosti na zvoleném formuláři).

8. Vyhrazujeme si právo odmítnout odeslání objednávky, pokud víme, že osoba bude porušovat zákon.

9. V případě vrácení peněz z důvodu nevyzvednutí objednávky zákazníkem bude částka vrácení snížena o náklady podnikatele, konkrétně 5 € za dopravu a 5 € za vrácení balíčku. Celková výše snížení bude činit 10 €, o kterou bude částka vrácení snížena.

PRÁVO NA VRÁCENÍ

1. Máte 14 dní od okamžiku, kdy obdržíte balíček, na jeho vrácení.

2. Objednávku přijmeme zpět pouze tehdy, pokud obdržíme produkt ve stejném stavu, v jakém jsme ho odeslali. To znamená, že obal není otevřený, nejsou žádné známky použití ani poškození.

3. Před vrácením objednávky musíte kontaktovat obchod telefonicky nebo e-mailem, aby byla potvrzena procedura.

4. Zakoupený produkt a propagační materiály musí být zaslány na adresu uvedenou ganjafarmer.co.

5. Vrácení peněz (bez nákladů na dopravu) proběhne do 7 dnů od přijetí balíčku námi.

Obsah:

Článek 1- Definice

Článek 2- Identita společnosti/podnikatele

Článek 3- Relevance

Článek 4- Nabídka

Článek 5- Smlouva

Článek 6- Právo na odstoupení

Článek 7- Náklady na odstoupení

Článek 8- Vyloučení práva na odstoupení

Článek 9- Ceny

Článek 10- Shoda a záruky

Článek 11- Dodání a provedení

Článek 12- Dlouhodobé transakce: trvání, ukončení a prodloužení

Článek 13- Platby

Článek 14- Stížnosti

Článek 15- Spory

Článek 16- Dodatečná a různá ustanovení

Článek 1 - Definice

V těchto podmínkách platí následující definice:

Odvolací doba: Doba, po kterou může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení.

Spotřebitel: Fyzická osoba, která nejedná jménem společnosti nebo povolání a která uzavírá smlouvu na dálku s podnikatelem.

Den: Kalendářní den.

Dlouhodobá transakce: Smlouva na dálku týkající se řady produktů a služeb, jejichž povinnost dodávky a nákupu je rozložena na určité období.

Trvalý prostředek: Jakýkoli nástroj, který umožňuje příjemci nebo podnikateli ukládat informace způsobem, který je přístupný pro budoucí konzultace a umožňuje nezměněnou reprodukci uložených informací.

Právo na odstoupení: Možnost spotřebitele zrušit smlouvu na dálku během odvolací doby.

Podnikatel: Fyzická osoba nebo společnost, která nabízí spotřebitelům produkty na dálku.

Smlouva na dálku: Smlouva založená na modelu organizovaného prodeje produktů a služeb podnikatelem, který používá jednu nebo více technik komunikace na dálku.

Technika komunikace na dálku: Prostředek umožňující uzavřít smlouvu bez toho, aby spotřebitel a podnikatel byli přítomni na stejném místě a ve stejnou dobu.

Článek 2- Identita společnosti/podnikatele

Webová stránka: https://ganjafarmer.cz

E-mail: info@ganjafarmer.cz

Telefonní číslo: +48731111420

Článek 3- Relevance

Tyto všeobecné podmínky platí pro každou nabídku podnikatele a pro každou uzavřenou smlouvu na dálku mezi podnikatelem a spotřebitelem.

Před uzavřením smlouvy na dálku je text všeobecných podmínek zpřístupněn spotřebiteli. Pokud to není rozumně možné, bude před uzavřením smlouvy na dálku uvedeno, že všeobecné podmínky jsou k dispozici u podnikatele a na žádost spotřebitele budou tyto všeobecné podmínky spotřebiteli zaslány co nejdříve bez dodatečných nákladů.

Pokud je smlouva na dálku uzavřena elektronicky, může být text všeobecných podmínek zpřístupněn spotřebiteli elektronicky před uzavřením smlouvy na dálku, aby mohl být snadno uložen na trvalý prostředek. Pokud to není rozumně možné, bude před uzavřením smlouvy na dálku uvedeno, kde spotřebitel může všeobecné podmínky najít elektronicky a že tyto podmínky budou na žádost spotřebitele zaslány elektronicky nebo jiným způsobem bez dodatečných nákladů.

V případě rozporu mezi specifickými podmínkami týkajícími se produktů a služeb a těmito všeobecnými podmínkami může spotřebitel uplatnit podmínky, které jsou pro něj nejvýhodnější.

Článek 4- Nabídka

Pokud má nabídka omezenou platnost nebo je podmíněna specifickými podmínkami, bude to výslovně uvedeno.

Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů a služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby umožnil správné posouzení produktů/služeb spotřebitelem. Obrázky použité podnikatelem jsou věrnými zobrazeními produktů a služeb. Zjevné chyby a omyly nejsou pro podnikatele závazné.

Každá nabídka obsahuje informace, které jsou pro spotřebitele jasné, jaká práva a povinnosti jsou s nabídkou spojena, pokud je spotřebitelem přijata. To se týká zejména:

Ceny včetně daní.

Možné náklady na dopravu.

Způsob uzavření smlouvy a požadované podpisy.

Zda se uplatní právo na odstoupení.

Způsob platby, dodávky a plnění smlouvy.

Doba platnosti nabídky nebo doba, po kterou podnikatel zaručuje cenu.

Výše sazby pro dálkovou komunikaci, pokud jsou náklady na použití technologie pro dálkovou komunikaci účtovány na jiném základě než na běžné sazbě za komunikaci.

Pokud je smlouva po uzavření archivována a pokud ano, jak ji může spotřebitel konzultovat.

Způsob, jakým může spotřebitel před uzavřením smlouvy zkontrolovat a případně opravit chyby.

Všechny ostatní jazyky, včetně češtiny, ve kterých může být smlouva uzavřena.

Kodexy chování, kterými se podnikatel řídí, a způsob, jakým může spotřebitel elektronicky konzultovat kodexy chování.

Minimální doba smlouvy na dálku v případě dlouhodobých transakcí.

Článek 5- Smlouva

Smlouva je uzavřena s výhradou ustanovení v odstavci 4, kdy spotřebitel přijme nabídku a splní požadované podmínky.

Pokud spotřebitel přijme nabídku elektronicky, podnikatel okamžitě elektronicky potvrdí, že přijetí nabídky obdržel. Dokud podnikatel toto přijetí nepotvrdí, může spotřebitel smlouvu zrušit.

Pokud je smlouva uzavřena elektronicky, podnikatel přijme odpovídající technická a organizační opatření k ochraně elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Pokud spotřebitel může platit elektronicky, podnikatel dodrží příslušná bezpečnostní opatření.

Podnikatel může v mezích zákona zkontrolovat, zda spotřebitel může splnit své platební povinnosti, a přezkoumat všechny důležité skutečnosti a faktory, které jsou nezbytné pro uzavření odpovídající smlouvy na dálku. Pokud má podnikatel na základě této kontroly dobré důvody, že smlouvu neuzavře, je oprávněn objednávku/požadavek odmítnout nebo stanovit zvláštní podmínky pro plnění nabídky.

Podnikatel zašle s objednanými produkty nebo službami následující informace nebo je zpřístupní spotřebiteli způsobem, který umožní uložit data na trvalý nosič:

a. Adresa společnosti, kde může spotřebitel podávat stížnosti.

b. Podmínky a způsob, jakým může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení, a jasné oznámení o vyloučení práva na odstoupení.

c. Informace o zárukách a poprodejních službách.

d. Článek 4, odstavec 3, pokud podnikatel tyto informace již neposkytl před provedením smlouvy.

e. Podmínky pro ukončení smlouvy, pokud smlouva trvá déle než rok nebo je na dobu neurčitou.

V případě dlouhodobé transakce platí předchozí ustanovení e. pouze pro první dodávku.

Článek 6- Právo na odstoupení

Výjimka pro produkty:

Po nákupu produktů má spotřebitel možnost smlouvu zrušit během 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem následujícím po obdržení produktu spotřebitelem nebo zástupcem spotřebitele, který informoval podnikatele.

Během lhůty pro odstoupení musí spotřebitel s produktem a obalem nakládat opatrně. Měl by produkt rozbalit nebo použít pouze v rozsahu nezbytném k posouzení, zda si jej chce ponechat. Pokud chce uplatnit právo na odstoupení, musí vrátit produkt se všemi doplňky a v původním obalu podnikatele, a to podle rozumných a jasných pokynů podnikatele.

Poskytování služeb:

Po poskytnutí služeb může spotřebitel smlouvu zrušit bez udání důvodu během 14 dnů.

Pro uplatnění práva na odstoupení musí spotřebitel dodržovat rozumné a jasné pokyny podnikatele při nabídce nebo poskytování služby.

Článek 7- Náklady na odstoupení

Pokud spotřebitel uplatní právo na odstoupení, nemusí platit více než náklady na vrácení produktu.

Pokud spotřebitel již provedl platbu, podnikatel tento obnos co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů po zrušení nebo vrácení, vrátí.

Článek 8- Vyloučení práva na odstoupení

Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení pro případy uvedené v odstavcích 2 a 3, pouze pokud podnikatel toto vyloučení před uzavřením smlouvy jasně uvedl.

Vyloučení práva na odstoupení je možné pouze pro následující produkty:

a. Produkty vyrobené podle specifikací spotřebitele.

b. Produkty zřetelně přizpůsobené na míru.

c. Produkty, které kvůli své povaze nelze vrátit.

d. Produkty, které podléhají rychlému zkažení nebo prošlé době použitelnosti.

e. Produkty, jejichž cena podléhá výkyvům na finančním trhu, na které podnikatel nemá žádný vliv.

f. Jednotlivé noviny a časopisy.

g. Jakýkoli produkt, u něhož není možné prokázat, že se jedná o původní produkt dodaný podnikatelem.

Článek 9- Ceny

Ceny nabízených produktů a služeb nebudou během období platnosti nabídky zvyšovány, s výjimkou změn sazeb DPH.

Přesto podnikatel může nabízet produkty a služby za proměnlivé ceny, pokud jsou tyto ceny předmětem výkyvů na finančním trhu, na které nemá vliv. Tato podmíněnost výkyvům a skutečnost, že uvedené ceny jsou orientační, budou v nabídce uvedeny.

Zvýšení cen do 3 měsíců po uzavření smlouvy je přípustné pouze v případě, že je důsledkem právních předpisů nebo nařízení.

Zvýšení cen po 3 měsících od uzavření smlouvy je přípustné pouze v případě, že to podnikatel stanovil a že:

a. Je důsledkem právních předpisů nebo nařízení.

b. Spotřebitel má možnost zrušit smlouvu ode dne, kdy zvýšení ceny nabývá účinnosti.

V cenách uvedených v nabídce je zahrnuta DPH.

Článek 10- Shoda a záruky

Podnikatel zajistí, že produkty a služby jsou v souladu se smlouvou, s uvedenými specifikacemi v nabídce, zajistí přiměřené požadavky na kvalitu a/nebo užitečnost a zajistí dodržení platných právních předpisů a/nebo vládních předpisů v době uzavření smlouvy. Pokud podnikatel dohodl se spotřebitelem, zajistí, že produkt je vhodný i pro jiný než běžný účel.

Jakákoliv záruka poskytnutá podnikatelem, výrobcem nebo dovozcem nezmění práva a nároky, které může spotřebitel uplatnit v rámci smlouvy proti podnikateli.

Článek 11- Dodání a provedení

Podnikatel dbá na co největší péči při přijímání a plnění objednávek produktů a při hodnocení žádostí o poskytování služeb.

Adresa, kterou spotřebitel sdělil podnikateli, bude považována za místo dodání.

S přihlédnutím k tomu, co je uvedeno v článku 4 těchto všeobecných podmínek, podnikatel plní uznané objednávky bez zbytečného prodlení, nejpozději však do 30 dnů, pokud nebylo dohodnuto jinak. Pokud dojde k prodlení při dodání nebo pokud nelze dodávku zcela nebo částečně splnit, spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů od zadání objednávky. V tomto případě má spotřebitel právo smlouvu bez dalších nákladů zrušit a má nárok na náhradu škody.

V případě zrušení podle předchozího odstavce podnikatel vrátí částku, kterou spotřebitel zaplatil co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od zrušení.

Pokud se dodání objednaného produktu ukáže jako nemožné, podnikatel se snaží poskytnout náhradní produkt. Před dodáním bude alespoň jasně uvedeno, že bude dodán náhradní produkt. Právo na odstoupení nelze u náhradních produktů vyloučit. Náklady na případné vrácení nesou na své náklady podnikatel.

Riziko poškození a/nebo ztráty produktů přechází na spotřebitele nebo na označeného a oznámeného zástupce podnikatele až do okamžiku doručení, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Pokud obdržíte poškozený produkt, musíte to nahlásit e-mailem do tří dnů.

Článek 12- Dlouhodobé transakce: trvání, ukončení a prodloužení

Ukončení

Spotřebitel může kdykoliv ukončit smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou, která zahrnuje pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, s výpovědní lhůtou nejdéle jednoho měsíce.

Spotřebitel může kdykoliv ukončit smlouvu uzavřenou na dobu určitou, která zahrnuje pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb na konci dohodnutého období, s výpovědní lhůtou nejdéle jednoho měsíce.

Ve smlouvách uvedených v předchozím odstavci:

Kdykoliv a bez omezení ukončit smlouvu pro konkrétní datum nebo období.

Ukončení stejným způsobem, jakým byly uzavřeny.

Ukončení kdykoliv s výpovědní lhůtou, kterou si podnikatel stanoví pro sebe.

Prodloužení

Smlouva uzavřená na určitou dobu, která zahrnuje pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, nemůže být automaticky prodloužena na dobu určitou.

Přesto smlouva uzavřená na určitou dobu, která zahrnuje pravidelné dodávky denních, týdenních novin nebo časopisů, může být automaticky prodloužena na dobu určitou maximálně tří měsíců. Pokud může spotřebitel tuto prodlouženou smlouvu na konci prodlužovací lhůty s výpovědní lhůtou jednoho měsíce ukončit.

Smlouva uzavřená na určitou dobu, která zahrnuje pravidelné dodávky produktů a služeb, může být automaticky prodloužena pouze na dobu neurčitou, pokud spotřebitel může smlouvu kdykoliv ukončit s výpovědní lhůtou nejdéle jednoho měsíce a s výpovědní lhůtou nejdéle tří měsíců, pokud se smlouva týká pravidelné dodávky denních, týdenních novin nebo časopisů, ale méně než jednou měsíčně.

Smlouva uzavřená na určitou dobu, která zahrnuje pravidelné dodávky denních, týdenních novin nebo časopisů (testovací a úvodní předplatné), nebude automaticky prodloužena a bude ukončena na konci testovacího nebo úvodního období.

Trvání

Pokud má smlouva trvání delší než jeden rok, může spotřebitel smlouvu kdykoliv po roce ukončit s výpovědní lhůtou nejdéle jednoho měsíce, pokud spravedlnost a slušnost neodůvodňují ukončení před koncem dohodnutého období.

Článek 13- Platby

Není-li dohodnuto jinak, dlužné částky musí spotřebitel uhradit do 7 dnů od konce odvolací doby uvedené v článku 6, odstavec 1, nebo, pokud není stanovena žádná odvolací doba, do 7 dnů od potvrzení smlouvy.

Při prodeji produktů spotřebitelům nemůže být nikdy stanovena záloha ve výši více než 50 %. Pokud byla stanovena záloha, spotřebitel nemůže uplatnit žádná práva týkající se plnění odpovídající objednávky nebo služeb, dokud není provedena dohodnutá platba.

Spotřebitel je povinen informovat podnikatele o nesprávnostech v platebních údajích.

V případě selhání ze strany spotřebitele má podnikatel právo účtovat přiměřené náklady, které byly spotřebiteli předem oznámeny.

Článek 14- Stížnosti

Podnikatel má dostatečně známý postup pro vyřizování stížností a řeší stížnosti v souladu s tímto postupem.

Stížnosti týkající se plnění smlouvy musí být předloženy podnikateli úplným a jasným způsobem v přiměřené době poté, co spotřebitel zjistí závady.

Stížnosti předložené podnikateli budou vyřízeny do 14 dnů od data přijetí. Pokud stížnost vyžaduje delší dobu zpracování, podnikatel do 14 dnů odpoví potvrzením přijetí a uvede, kdy spotřebitel obdrží podrobnější odpověď.

Pokud nelze stížnost vyřešit vzájemnou dohodou, jedná se o spor, který podléhá řešení sporů.

Článek 15- Spory

Na smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem, na které se vztahují tyto všeobecné podmínky, se výhradně vztahuje polské právo.

Článek 16- Dodatečná a různá ustanovení

Dodatečná nebo odlišná ustanovení oproti těmto všeobecným podmínkám nesmí být pro spotřebitele škodlivá a musí být zapsána písemně způsobem, který umožní spotřebiteli uchovávat je na trvalém nosiči.

newsletter subscription icon
Všechny novinky a propagační akce vždy včas na
Vaše e-mailová schránka:
KONTAKT